marți, 19 august 2008

Imbuibarea slabeste omul

Da, da, îmbuibarea slabeste omul și postul îl întărețte, opus cu toata fiziologia si biochimia din primii 3 ani de facultate.

Si totusi, pe langa faptul ca 'ce-i prea mult strica', postul ajuta la recuperarea sanatatii, atat daca este folosit regulat conform calendarului ortodox, cat mai ales (cu efecte mai vizibile) daca este folosit in momente de criza. Si nu ma refer numai la boli fizice care prezinta pentru mine cel mai mare interes, ci si la 'boli' spirituale de natura cat se poate de diversa. Eu am folosit postul (voluntar, nicicum fortat) in recuperarea decompensarilor din sfera digestiva si imunitara. Am dedus ca practic postul ofera ragaz organismului sa se ocupe de problemele interne. Din punct de vedere medical facem cam acelasi lucru: dam perfuzie si repaos total. Glucoza este un suport simplu care nu necesita prelucrare deosebita si in plus solutia hidrateaza organismul, adica exact ce are nevoie: sa scape de stresul informational dat de digestie si prelucrarea alimentelor. Este doar o opinie dar daca are efect, merita folosita. Eu am folosit metoda in repetate randuri si am fost multumit. Evident ca nu pot spune daca am reusit sa trec pe langa o indigestie sau pe langa o raceala sau pur si simplu a fost numai o indispozitie. O fi fost deochi - alta poveste :)



----------------------------------------------------

Cu respect,

Dr Daniel Ganea
dr. Daniel Ganea

.

Medic de familie, Ecografie la domiciliu,

Medic urgente ambulanta privata

http://ConsultatiiLaDomiciliu.ro
Comunitatea Oamenilor Sanatosi

-------------------------------------------------------------------------------------------
Dacă ai cont pe Facebook, WordPress, Google+, Linkedin sau Tweeter, poți folosi butoanele Like și Share de mai jos pentru a recomanda articolul și prietenilor tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti un comentariu pentru autori si pentru ceilalti cititori;