sâmbătă, 28 februarie 2009

"Piata deschisa", sau "Romania - tara fraierilor"

Acesta este un semnal de alarma pentru Ministerul Sanatatii si pentru directorii de spitale care arunca cu banii in stanga si-n dreapta.

Aveam nevoie de un neon cu ultraviolete pentru o lampa de sterilizare UV a aerului, asa ca am cerut de la spital numarul furnizorului lor pentru ca ei cumpara cate un bax. Am zis ca fiind vorba de achizitii prin licitatie publica, firma respectiva va avea un pret cat mai apropiat de cel corect.

Da de unde? 112euro/buc. Ok, am sunat la Osram, au zis sa contactez reprezentanta din Romania - 46euro+tva.

Apoi am sunat un partener dealer din Berlin de la care am mai luat o lampa de endoscop cu 200euro+taxe cand la dealeri in Romania era peste 1000euro iar pe ebay cel mai bun pret era 600euro.

Pana la urma cu 82 euro am luat trei neoane UV pentru lampa de sterilizare a aerului, la pretul de 6euro/buc.  Dealerul din Berlin era a doua statie, la noi ar fi tot a doua la reprezentanta Osram sau a treia la firmele de tehnica medicala care vand si astfel de neoane UV de uz medical.

E adevarat ca am platit foarte mult transferul bancar (sa le zic ceva pe romaneste la parazitii de bancheri) si transportul, dar tot am iesit mai ieftin. Am luat trei tuburi UV de uz medical (poate stiti ca toate chestiile astea care se cheama "de uz" fie el medical, industrial sau altcumva, au inca un zero la pret numai pe motivul acesta) cu mai putin decat as fi platit aici, si in cei 112 euro nici nu intra transportul.

Necunoscute sunt caile comisioanelor. Acelasi lucru vi-l vor spune si medicii dvs de familie referitor la medicamente si dispozitive medicale.



[polldaddy rating="6558992"]
----------------------------------------------------

Cu respect,

Dr Daniel Ganea
dr. Daniel Ganea

.

Medic de familie, Ecografie la domiciliu,

Medic urgente ambulanta privata

http://ConsultatiiLaDomiciliu.ro
Comunitatea Oamenilor Sanatosi

-------------------------------------------------------------------------------------------
Dacă ai cont pe Facebook, WordPress, Google+, Linkedin sau Tweeter, poți folosi butoanele Like și Share de mai jos pentru a recomanda articolul și prietenilor tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti un comentariu pentru autori si pentru ceilalti cititori;