marți, 5 martie 2013

Panaceul Zeolit.. mai ieftin.

Ce-am facut cu Zeolit-ul

Pentru ca Zeolitul Clinoptilolit capata din ce in ce mai multa relevanta pe piata de suplimente alimentare fara sa-i scada pretul, m-am apucat sa studiez si eu problema, cu intentia de a afla cat de sigur este acest supliment alimentar zeolit (clinoptilolit) pentru administrarea la oameni.
Desi exista o literatura ('beletristica' totusi) vasta pe aceasta tema, mentionata si in documentele puse la dispozitie de site-ul principal care ii face reclama ZeolitRomania.ro, "studiile" respective nu pot trece in opinia mea de stadiul de "experimente". Pot fi eventual relevante prin povestile respective, pe principiul ca "daca nu faci foc nu iese fum" sau "in orice legenda este un sambure de adevar". Fie ca nu exista interesul financiar din partea factorilor relevanti cum sunt autoritatile care reglemeteaza acreditarea acestor tratamente cu suplimente alimentare in cancer sau in alte afectiuni (cel mai probabil), fie ca oamenii care se preocupa nu au resursele necesare (vor avea in curand cu preturile practicate), fie ca s-au facut studii care arata ineficienta, indiferenta sau pericolul acestei terapii cu zeolit (ceea ce cred ca am fi stiut si noi daca era cazul). In final, daca nu e periculos si efectul este benefic cel putin la nivel psihic, de ce sa nu-l folosim? Mai ales ca efectul placebo este recunoscut ca are un rol activ in vindecarea omului, iar proprietatile fizicochimice ale acestui zeolit clinoptilolit au fost intr-adevar dovedite si studiate. Deci zeolitul s-ar putea sa faca totusi ceea ce se zice, oricat de naiv ar suna explicatiile pe care le-am primit pana in prezent (continui sa caut, pentru ca doar rezultatele in sine nu sunt suficiente ca argument - sunt fan stiinta, ce sa-i faci..)

ZEOLIT mai ieftin?

Sunt de parere ca ntotdeauna e bine sa cauti pe indelete inainte de a face o achizitie, mai ales cand e vorba de sanatate. Cu siguranta ati remarcat cat de colorate si de interesante au devenit ambalajele unor medicamente chiar si din cele mai uzuale, odata cu cresterea substantiala a preturilor acestora.

Am gasit de obicei preturi mai bune cautand pur si simplu pe internet sau intreband la anumite farmacii (in general care nu faceau parte din lanturi de farmacii). Am fost surprins sa gasesc chiar in Bucuresti la Farmacia Tei niste preturi mai mici decat in oricare alta farmacie am intrat eu. Am zis sa-i recomand si eu pacientilor mei; si pentru ca am vazut ca alte farmacii ofereau carduri de fidelizare cu 30% reducere, le-am cerut o modalitate de a-i promova catre pacientii mei prin oferte, carduri de reduceri, etc Numai ca avand cele mai mici preturi din tara, au zis ca n-au nevoie de oferte de fidelizare. M-am bucurat si mai mult ca i-am descoperit. Mie imi place cel mai mult ca au facut site-urile de internet si poti sa comanzi online orice supliment alimentar. Iar transportul prin posta este destul de ieftin comparativ cu comisioanele pe care le percep de obicei farmaciile.  Deci merita cu prisosinta daca iei mai multe cum fac eu.

Vedeti, se spune ca ceea ce cauti cu diligenta gasesti, si sunt convins ca vi s-a intamplat adesea. Eu cautam un pret decent la Zeolit, pentru ca mi se pare ridicol sa coste milioane si l-am gasit la  10 lei - aceeasi cantitate de zeolit si argumentabil aceeasi calitate.

Daca ati mai gasit si alte locuri care au preturi decente, va rog sa lasati comentariu ca sa afle lumea de ei.


Cu respect,
Dr.Daniel Ganea


8 comentarii:

  1. Buna ziua
    Din nou faceti erori fundamentale. Firma despre care vorbiti tocmai a fost controlata serios si ce a fost gasit acolo este de domeniul incredibilului. Easte imposibil la acel pret sa gasiti zeolit purificat si micronizat la standardele cerute de lege; de altfel multi pacienti au venit la noi nemultumiti de anumiti xeoliti de pe piata; in lumea noastra a medicinei alternative, cunoastem care sunt produsele de calitate. Zeolitul nu este un panaceum universalae si am afirmat acest lucru inclusiv pe site-ul nostru. Zeolitul este in rezervele stracegice ale marilor puteri nucleare de foarte multi ani; a fost desecretizat dupa 1990. Are o capacitate terapeutica foarte mare;sunt afectiuni unde putem folosi numai zeolit, dar sunt si afectiuni/stadii ale unor afectiuni unde este nevoie pe langa zeolit si de alte produse naturiste eficiente. Facti dvs. un studiu clinic cu voluntari si apoi prezentati toata cazuistica intr-un studiu serios, avand in veddre ca nu credeti in zeolit, dar...v-ati oprit la cel mai slab de pe piata.
    www.cosmeticabio-zeolit.com

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce stergeti comentariile Dle Dr. care faceti promo celui mai slab zeolit? Nu va este deloc jena pentru ceeace faceti?

    RăspundețiȘtergere
  3. www.cosmeticabio-zeolit.com
    Singurul zeolit care are Brevet de Marca la OSIM;tehnologie de purificare si micronizare patent SUA; Capacitate de Schimb Cationic activata tribomecanic; campanie 2+1Gratis, astfel pretul devine 80lei/flacon/250cps; un pret foarte decent pentru un zeolit pur, fara amestecuri care-i dilueaza CEC.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dle Doctor nu ati cautat cu diligenta, ati cautat si promovati cu interes. Este trist! A propos ce s-a mai intamplat cu Firma care a trecut printr-un control cu mascati? Atrecut suspendarea de 6 luni?

    RăspundețiȘtergere
  5. Zeolitul este dotat cu Capacitate de Schimb Cationic, acest lucru este explicat in toate materialele de specialitate. Faceti o dezinformare rusinoasa trimitand...la pedologie. Dle Dr. chiar nu aveti de gand sa fiti serios? Pe calalat site ati scris un articol jemnant.Zeolitul se afla in rezervele strategice ale marilor puteri nucleare tocmai datorita CEC, prin care absoarbe contaminantii din corp, inclusiv contaminantii radioactivi;este cel mai bun decontaminant radioactiv natural cunoscut. Ori nu vreti sa intelegeti ori aveti alte interese...marunte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zeolitul este dotat in mod natural cu Capacitate de Schimb Cationic, de aceea printre altele, este cel mai bun decontaminant radioactiv natural cunoscut. Dvs. pentru ca aveti interese obscure dezinformati si trimiteti cititorul la...pedologie. Este jenant pentru un medic. Tot atat de jenant este sa promovati un zeolit de cea mai proasta calitate. Faceti trimiteri perfide la efectul placebo, pentru a arata ca zeolitul de fapt nu prea are efecte. Rusinica, rusinica!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti un comentariu pentru autori si pentru ceilalti cititori;